BAS op bezoek bij IJscafé Danice in Leiderdorp

Voordat Danny Bink in 2015 met zijn IJscafé Danice in Leiderdorp begon, ging hij eerst een aantal beurzen af op zoek naar een goed afrekensysteem voor de horeca. ‘Cashr vertelde het verhaal dat perfect paste in onze visie: een laagdrempelig en veilig kassasysteem waarmee jonge mensen gemakkelijk kunnen werken en waarbij tegelijkertijd aan de achterkant alles perfect wordt geadministreerd.’ Nu Bink inmiddels al in vier vestigingen van IJscafé Danice met het systeem werkt, kan hij uit ervaring zeggen dat het systeem hem goed bevalt. Cashr draait op alle tablets in de zaak en is gekoppeld aan de pin. ‘Op die manier kun je in de backoffice heel goed realtime zien hoe de situatie in een filiaal is, op elk moment van de dag per filiaal per kassa’, zegt Bink, tot de start van zijn eerste ijscafé zelf werkzaam als accountant.

Daarnaast is de backoffice gekoppeld aan het boekhoudprogramma van Reeleezee. ‘Elke aanslag op de kassa staat direct in de boekhouding verwerkt, zodat je daar handmatig helemaal niets meer aan hoeft te doen.’ Ook het personeel vindt het prettig werken met het systeem. ‘We werken heel veel met seizoensmedewerkers. Tien minuutjes uitleg en ze weten precies hoe het afrekensysteem werkt. Dus ja, voor ons een ideaal systeem waarop we ook nog eens kunnen vertrouwen.’  [embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=wIqEGThOyQE[/embedyt]