We hebben er een nieuwe keurmerkhouder bij! Deze week ontving Software Support Nederland BV het keurmerkcertificaat voor hun SNL Kassa afrekensoftware. Het SNL systeem ontzorgt de coffeeshop van achterdeur tot voordeur met naadloos geïntegreerde software systemen, op maat gemaakt voor de cannabis sector.
SBA voorzitter Bert Heijenk kon Regilio en Spencer Hermelijn verblijden met het eerste keurmerk van 2022.
Regilio: ‘We zijn uiteraard reuze trots op het behalen van het Keurmerk. Het is toch een enorme mijlpaal voor Software Support Nederland. Wij willen samen met de markt de in- en verkoop van cannabis zo goed mogelijk organiseren door optimalisatie, gebruiksvriendelijkheid en nauwkeurigheid via een directe koppeling naar POS-systemen. Veiligheid van klanten, personeel en data staan hierbij centraal. Wij hechten grote waarde aan het SBA Keurmerk en zien dit als een onderdeel van onze (gezamenlijke) kwaliteitsbewaking’.
‘De professionalisering van de Nederlandse cannabismarkt is voor Software Support Nederland al jaren een super actueel issue. Nu er sprake is van een op handen zijnde naar legalisering – Experiment Gesloten Cannabisketen – wordt dit alleen nog maar actueler.
Het Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem is een mooie bevestiging van al onze inspanningen waarmee we de Nederlandse Coffeeshop hebben voorzien van een soepel ingekaderde workflow die de coffeeshop veel handvaten biedt, een zeer gedetailleerd niveau van registratie en een deugdelijke en vooral overzichtelijke administratie. De netwerk infrastructuur van ons systeem waarborgt stabiliteit, snelheid en veiligheid. Daarnaast leveren we A-kwaliteit (kassa) hardware en aanverwante en geïntegreerde softwareproducten die automatisering van de gehele cannabisorganisatie mogelijk maken’.
‘Door de toekenning van het Keurmerk aan Software Support Nederland is de algemene acceptatie van de Nederlandse Coffeeshop, die toch al niet meer weg te denken is uit onze maatschappij en uit het straatbeeld, weer een flinke stap dichterbij gekomen. Uit de respons vanuit onze klantenkring op het behalen van het Keurmerk door SNL, blijkt dat wat eigenlijk al de teneur was. Coffeeshop ondernemers geven aan hier uitermate content mee te zijn en zien het Keurmerk deels ook als een gevolg van hun eigen inspanningen om het ‘zo goed mogelijk’ te willen doen in een erg complexe sector’.